Search This Blog

Tuesday, December 28, 2010

Perlukah?



aduh sgt memenatkan..
temankan bestfren pi keluar shopping..
so bru balik jer msa tulis blog ni..
best keluar.. amik angin...
 pas jmpa member, aku teringat lak nak tulis sal blog ni..
aku still tertanya2...
perlukah kita berubag sebab seseorang?
pe pendapat korang dalam hal ni..
aku rasa..
apa yg aku rasa la..
x perlu lah kita berubah sebab seseorang..
sbb better kita jadi diri sendiri..
btul x?
sokong aku.. hahaha
tp teruk ke aku ni..
sbb kuat men game..
lebihkan game dari hubungan cinta..
tp itulah diri aku yg sebenarnya..
sbb aku dah try nak berubah..
tp x leh pun...
then penah gak aku berubah.. komited pada cinta n study..
tp akhirnya cinta aku putus jua..
so aku wat kptsan agar aku trusakn dgn minat aku.. 
tul gak.. kawan2 aku lain kuat gak men game..
stu kepala dgn aku
x der lak diorg clash..
hahaha..
tp x pa..
never mind about it..
aku dah malas nak pkir..
sahabat la segala-galanya bagi aku..
better than love..
sahabat kekal selamanya..
love nak kekalkan agak payah..
so let it gone..
bek aku wat apa aku suka..
prinsip mesti diteruskan..
so aku dah x nak merepek lagi..
ada cerita, aku smbung lagi..
stay tuned :)
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment