Search This Blog

Wednesday, December 29, 2010

Mahal Tahap Gaban

hahaha
ni cerita aku masa pi karaoke pas practikal arituh..
21hb Disember 2010..
pergh.. mahal tahap gaban..
kat The Store Sg Buloh pun lagi murah brader..
kali tu first n last la aku pi sana..
mahal tahap gaban..
mula2 ingat murah
medium room bru RM 13..
wa.. hepi sbb murah..
so kitaorg masuk la..
then pastuh dier ckp wajub beli tah pape makanan tah.. cm maruku jer..
dah tu mangkuk kecik jer..
RM 5 stu mangkuk.. mahal giler..
aku beli maruku kat kedai pun RM 5 dapat stu bungkus besar..
then pas aku memekak dalam tuh,, aku haus. 
aku pi bli air mineral 500ml tuh..
2 botol..
nak tau harga berapa?
RM 4 stu botol..
pergh.. x leh blah..
aku pi geting pun x mahal cm tuh...
cam hampeh...
ni nak cekik duit org..
patut la diorg untung..
hahaha
aku ingat kat melaka ni murah..
rupa2nya lagi mahal dr aku sangka..
pasni aku dah malas nak pi sana..
mmg xkan pergi.. hahaha
serik dah
so sebelum korang pi karaoke, survey2 dlu la tmpat smlm terkena cm aku..
adios..
Assalamualaikum..
Freedom Fighters..

No comments:

Post a Comment