Search This Blog

Tuesday, December 28, 2010

Original

Huhu sedih-sedih..
sbb?
semua sbb game ler..
game developers skang dah pandai..
wat game yang membolehkan game pirate x leh nak update new game, updates n multiplayer..
sbg contoh la..
game Assassin Creed 2 yg aku pnh bli..
kna save guna online.. 
klo guna pirate, haram nak save online.. mmg dah kna block..
 
so tahun ni aku dah sedar..
x guna dah bli game2 pirate.. huhuhu..
game Modern Warfare 2 pun sama.. x leh multiplayer klo pirate..
x best giler..
tp x nak salahkan diorg..
diorg pun der hak cipta terpelihara gak..
nak dapat untung..
so aku ingat mulai ari ni aku nak try bli game yg ori..
termasuk windows and software yg aku guna..
tp yg paling penting game la..
aku pi umah member aku arituh..
try guna DVD ori dier men game..
best giler..
x da sekatan..
so aku rasa aku kna mula bei ori..
bru rasa nikmat men game tuh...
so kawan2.. mari kita sokong untuk beli yang ori..
tinggalkan la cetak rompak :)

No comments:

Post a Comment