Search This Blog

Wednesday, February 8, 2012

suda lama x update

Assalamualaikum kwn2.. maaf la lama da x update..
bz je memanjang.. byk masalah.. byk keje.. dan mcm2 lg..
dah ada byk game dan software da aku test.. cuma nnti nak publish la..
nak menaip pun malas skang.. mood x menentu..
kpd sesiapa yg agak giler tentang komputer.
boleh la sj fren aku..
nak sgt bertukar pendapat tentang komputer..
lagi2 ttg AMD Liano yg terbaru. Gempak wo..


klo de spe yg minat, roger2 la dgn aku...
aku nak gak tau lebih lanjut ttg Processor terbaru ni.. :)

adios. Amir@Shinichi Kudou

3 comments:

  1. hahaha.. AMD la best.. haha
    weyh.. nnti cuti, nk jmpa ko.. ada byk bnda aku nak story kat ko ler..
    kita kuat masa 23 hb..
    wktu tu gaji aku dah msuk..
    leh la jalan2 kat melaka..

    ReplyDelete
  2. aku makin busy ler... fyp.... tgk la.. hujung minggu ni aku balik melaka kot..

    intel lagi best bro :P

    ReplyDelete