Search This Blog

Tuesday, June 7, 2011

Medal Of Honor 2010

kali ni aku nak post mengenai game-game yang dah aku habiskan...
kali ni mengenai Medal Of Honor (2010)...

pada mulanya.. game ni agak seronok..
cuma agak mengecewakan.. game ni cm x de motif yg pasti...
dan player akan menjadi US Special Team...
tugasnya? membunuh TALIBAN.. (ISLAM)..
agak menyedihkan.. sbb player yg main tu.. membunuh org seperti ianya dalam realiti...

kedua, game ni agak pendek jalan ceritanya.. buat dalam pertama kali dalan sejarah aku main game...
aku dapat mebghabiskan game ni selama 1 hari (24jam) shj....
stage dier sgt la mudah...
tidak mencabar seperti MEDAL OF HONOR yang lain...
pada pendapat aku, game MEDAL OF HONOR yang sebelum ni agak mencabar..
ambil masa yg lama untuk menghabiskannya kerana jalan ceritanya yg agak menarik..
klo pd sesiapa yg sudah menghabiskan MEDAL OF HONOR ini, mesti tidak akan memahami motif sebenar game ini..

keseluruhannya.. graphic game ni ok..
cuma yg kurang, jalan ceritanya.. agak pendek dan tiada motif sebenar misi game tersebut..
yang belum try, leh mencubanya.. 

sekian dari sy..
Amir@Freedom Fighters


No comments:

Post a Comment